Friday, December 16, 2011

Variety of Choices. Lai Lai ! :)

Assalamualaikum w.b.t kengkawan sahabat handai, muslimin dan muslimat. hihi. :)

Haih, semakin lama aku kat matrik nei semakin aku memikirkan tentang kerjaya aku, tapi sebelum sebelum nei pon memang lah fikir jugak, tapi sekarang bertambah fikiran nye tuh. erk. okay, back to the topic. variety of choices ? what ? ape yang aku nak promote ney ? hm, nothing actually, just nak tanya pendapat saudara dan adik manisss which Uni are the best for my course, Electrical Engineering, fuhh, and should I continue this course ? tough one actually, and banyak saingan for sure ! -.-

Tadi baru lepas habis taklimat from UTM and UTem, and and for my course, agak bagus jugak dekat UTem tu, die more to practical than theory, perghh ! theory nei jgn lah bagi aku, and dekat UTM tu for sure lah banyak saingan gila gila since ade org luar jugak kan. so , haih, susah susah. aku aim dekat UTem pulak sekarang, now wait for USM punya taklimat. agak berminat jugak lah nak kesana. hmm. takpe takpe. kita tungguu. fenin nak buat pilihan. nanti kang tersalah pilih. habis matrik terus mak aku suruh kahwin kalau tak dapat g mana mana. hmm siaappp. tak mau lah kaweee. =.=
haaa, for those who live longer than me and got a lot of experience regarding this, hehe. please suggest to me. *beg.







Sebenarnya, yang paling aku nak masuk UIA ! argh, Architecture. tapii, hmm. tak de rezeki lah kot nya. tak mampu. -.-
so, continue with engineering lah ye. :)

No comments: