Saturday, December 10, 2011

Renovate !

hello peeps !


I just finished renovating my room with rumett ! aha. best pulak buat camnei bilik neh. katil bersambung, meja study pon bersambung, nasib locker tak bersambung. hikk. yang penting lepas nei lagi bersemangat lah KOT nak study ! kot lah kan. hihi  :D





*meja study* hihi

By the way, I just got my PSPM result last tuesday, Alhamdulillah my result is not so bad. for seriously , tak expect pon dapat result camtu, ingat dapat lagi worse. eventhough im not really satisfied with my math, I only got B for that subject. haih. but tak kesah lah. Bersyukur. Like my lecturer said, u deserve what u get with ur effort. memang math aku kurang latihan sikit kot cause aku banyak focus on physic. but worth lah kan since my physic got A. thank you Allah. 
I called my Umi and tell her about it, and she seems like satisfied. yelah, midterm hari tu aku dapat terok kot. 2.83 only. and for my final i got 3.44. ok, tu yang tak expect sangat tu sebab soalan tough gilaaa ! especially chemist, math and physic, huih. soalan berbelit. menyampah. engineering pon sama. -.-
risau gila kena kick dari matrik neh. maybe graph turun kot. tu yang dapat macam tu. HAHA. sudah sudah. assignment pon bertimbun nei, kalau menghadap lappy memang sampai esok pon tak habis. hihi. okbye. :)



No comments: