Friday, July 1, 2011

Masih Hidup Lagi Di Sini :)

Assalamualaikum w.b.t. ! *versi heliza helmi*
weh weh weh, haaa. sekian lama aku nak updatate belog nehh. tapi xde point. ngeh3 
* nabihah, jangan ketawa macam tu, kurang sopan (sambil kenyit2 mata) * 

eh eh, awak tuh yang tengah, baca entry neh, tak payah nak menguap lah kan. baru permulaan ney doe, panjang lagi cerita nye. tak start pon lagi. topic masih belum dikemukakan. -___-

actually, aku nak cerita sal life aku kat matrik yang sangat disayangi di bandar yang indah lagi aman ini. kenapa aku cakap macam tu ? sebab dikelilingi oleh kelapa sawit dan bebas dari pencemaran bunyi dan udara. -.-
bandar dieee ? fuyyyooohhh. hari hari pergi pon tak pe sebenarnye. besaaaarrr punyeeeee. in ur dream lah. korang keluar dari pagi sampai petang pon dah boleh habis sebenarnye tawaf bandar jengka neh, hm. wa cakap lu der, bosan gila ! aish. nak lepas tension hang out jadi tambah tambah tension. dah lah sekarang tengah belajar sal tension lam fizik. haha. gilo lah. *tak sabit.

uh !hari pendaftaran tu kelam kabut gilaaaa. hari isnin aku daftar , hari ahad malam tu baru sampai dari kelantan. kesiankan ? hari daftar tu lah jugak nye aku pergi bukak akaun bank rakyat, hari tu lah beli barang yang tak berapa nak lengkap tuh. banyak lah benda yang aku tinggal. baju pon berapa kerat je aku bawak coz tak sempat basuh malam tuh balik dari kelantan. sampai sana je aku terus parkinson. haha. ketar lutut tiba tiba. yelah datang tempat baru, even ramai ex student sekolah aku dulu, tapi tetapp debar jugak. time nak daftar tuh, borang aku tak lengkap ! warghhh. bayangkan lah, macam2 nak kena buat. aku pon pergi lah koperasi kat atas tuh beli gam. heheh, tampal ic n gambar. lepas tuh pergi lah daftar bagai, dapat blok siti fatimah . yeayyy ! sama dengan besties aku dulu. satu aras pulak tuh. waaaa. seronok kan. aku apa lagi, jumpa dia menggila lah. and budak blok aku terbaikkkk der, best gila kami. roommate aku ade sorang dari teknik kuantan jugak. so tambah tambah lah best kan. :)

first week dah kena buat presentation B.I, test fizik, so on lah. serabai gila. tapi tak pee. aku wat lekkk je. wat serabai tambah serabai kan. bythewayyy ! aku suka gilaa lecturer fizik kat sini doee ! baik punyaaa. even though miss jaja aku tu garang and aku selalu kena panggil untuk jawab soalan die. takk peee. aku tak kesah. die sayang aku, aku tau. xD

esok ada larian 1 malaysia. kena bangun kul 5.30 a.m. T_T 
kul 7.45 mula sampai kul 9, kul 10 start kelas sampai kul 2. uh ! syok gila camney. -___-

and and and, classmate aku gempak gila ! tu je. kbai. :)








No comments: