Sunday, July 31, 2011

SUKA HATI

*sambil dengar lagu forever in my life-jojo

hehe, best oh lagu tuu. layaann. eh eh, dah lama kan tak update belog tercintan neh. maaf baby, bie busy sangat dekat matrik ney. terpaksa abaikan buat sementara, tapi tapi tapi babyyyy, bie dah update kan untuk hari ney, so tolong appreciate bie ye. =.= *oh mengarut akuh*

seriouslyyyy sangat lah malas nak layan blog, sebab asyik on9 fb, off9, study, on9 fb balik, off9, study. boringkan ? tapi apakan daya. hmm. tapi hari ney tetibe rindu pulak blog ney kan. :)
even tak de cerita pon nak dikongsi, tapi peduli haper waaa der. hehe.

yang penting sekarang esok puasa ! yeeeaaaayyy. wuuu huuu ! excited gila kot, tak tau ngape. tapi sangaaatttt lah menyedihkan aku, first puasa tak boleh berbuka dengan family, esok, semua ada. aku je jauhh. sob sob. sedihh T.T


and the worst feeling i had is when people start to talk about me. hm, aku rasa aku xde musuh la kot. tak tau lah kalau ade yang simpan hasad dengki kat aku :(
maafkan lah saya. tapi kalau buat cerita pasal saya tak seronok lah kan. im a player ? that's so wrong deary. please, if u dont know me, mind ur own business. thank you. 

tapi tapi tapi, tak tahu lah takot pentipuuu kan orang yg bagi tahu tu, awakk ! kalau awak tipu, saya sekeh2 awak nanti tahu. :|


so di kesempatan ini, to all readers and bloggers who read my blog,
             
            SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN ! SELAMAT BERAMAL ! :)






No comments: