Sunday, December 18, 2011

E-Race Rock My World !

Assalamualaikum ! hihi :D

Alhamdulillah program hari nei berjalan lancarrrr ! best gila, sumpah rock game tuh ! LIKE x1000. :)
JPP , congratulation for the event that you guys handle. for seriously, we enjoy it. eventhough the penalti kena makan teruk teruk sampai termuntah aku. -.-
Tapi best laa. aku enjoy sesangat. soalan die ade yg hard , normal and easy. hah , dah macam game CS dah. heheh. walaupon tak menang. tapi tak lah lambat kitorang sampai. ok lettew. dari start game sampai habis berlari, terkejar kejar. basah habis seluar aku sebab padang basah. yang penting, awal2 kira dah salah, nak cepat punya pasal. ceyt, kena la makan sandwich lada hitam + bawang. sedap ! trust me .try la k. hehh.  -.-
lepas tu berlari pulakk ke wakaf tengah2 padang yang luas tu, tapi kitorang lepas. lepas tu ke tennis court, pon lepass jugak. lepas tu ke bassketball court, tak lepas. kena sapu muka dengan air telur + tepung. wehh ! bila kering sumpah busukkk ! warghh. lepas tu dekat blok dekat dengan cafe tak ingat blok haper, tak lepas, makan roti dalam tu ada belacan yang tak hancur ye ! harap maklum. ok time tu aku dah muntah, =='
kat cafe lepas, dekat wakaf depan surau kena makan coklat yang diberi dari mulut ke mulut ye. coklat mm yang kecik ciput cemeot tu, kena pas kat mulut member, CPR coklat nama dia. ok tu first kiss aku. HAHA. maaf lah bakal suami. :P
lepas tu kena pulak mandi dengan air tepung, nasib sikit je kena. lepas tu kena celup tangan dalam baldi yang penuhhhh dengan ayam MENTAH, repeat. MENTAH. erk. hempedu, ulu hati semua ada. kena cari duit syiling 10 sen. tau kat mana duit tu ? dalam MULUT ayam tu wehh. grr. bahagia nya bau dia.
lepas tu, dekat parking bas lepas, white house lepas, dekat tempat ape tah pon lepas , tapi lebih masa, so kena sapu kunyit kat muka. dapat rawatan free. :D
naik pulak tingkat dua, tak lepas , kena penuhkan air dalam botol, lepas tu makan roti kunyit spread. hah korang pernah rasa ? tak ? sila cuba. :D
lepas tu kena simbah dengan air lopak ! aku tak kena ! HAHA. nasib baik. kesian eika, member aku lencun kena air tu.

lepas tu bawak belon letak atas kepala ramai2. nak explain susah nei. amek masa yang lama. :D
lepas tu pegi cium tiang sorang2 cakap iloveyou kat tiang. sorry tiang, aku tak ikhlas pon tu memandangkan aku dah berpunya. hehh. *padahal takde org nak pon. hikk.

lepas tu 3 checkpoint last kami lepas. dan berakhir lah 'penderitaan' kami. gempak enn. korang pernah ? :P

*nei antara pic yang sempat kitorang amek, ada banyak lagi, tapi tak semua lah ye. half of them only, err, maybe quarter. enjoy :)



*tumbuk kang* hihi

*budak yang selalu dibuli* hehh


*ayam MENTAH*

*ontheway to white house*

*dekat white house, ada gaya white house ? erk. :/ *

*our trademark. shhhhh, TUMBUK KANG ! * hehe



*after answering a question, hehe, posing sat. :D


*minah twin yg senget ! * :)






*buat buat ayu* hikk



*before the game start* hihi


                                             *nampak tak ketekunan muka aku ? HAHA. buruk gila *

No comments: