Friday, June 24, 2011

aiseyh.

Assalamualaikum w.b.t kepada belog yang berhabuk. -.-'

dah lama gila babeng dah tak hupdate belog wa ney der. sarang semut lebah semua dah ade. grr. busy lah katakan. heheh. serius dow, aku kat matrik neh hari hari kena hadap buku. tension, tension. tapi takpaaaa. wat relaks sudahh. jangan jadikan tanggungjawab itu sebagai beban. kan kan. :)

tapi dekat sini gempak lah kot. budak kelas aku semua nya happening ! aku suka lah ! rasa macam dekat sekolah balik. tapi 5E1 still the best for me. guys ! imissyou damn much. :'(

hari ney hari sabtu, semalam pilihan raya untuk JPP (jawatan perwakilan pelajar) and ow yeahh, semua budak elektrik terpilih. haha. unfair gila kot. tapi tak pelah. budak budak course aku jugak. :D

pagi pagi lagi aku bangun sebab semalam aku tido agak awal lah, 12.30 am. and bangun kul 6.30 and tak tido2 dah. nak study, tapi macam malas pulak. relaks duluuu. roommate aku dua orang yang balik, besties aku sorang balik. urgh ! UNTUNGLAAA ~ 
nak balik !! tapii. hmm tak bolehh. parent tak de dekat umah, abang je yang ade , tu pon ramai member die. haihh. tak pe lah. masa ney lah kot aku kena struggle ckit untuk topic topic yang aku terlepas before ney kan. haihhh. chaiyokk ! 

thats all from me. thank you. :D


                                               




2 comments:

LN said...

hmmm jeles kat sne rmai budak teknik...
rindu sangat2 kat korang.. :(
belaja rajin2 taw biea cyg...good luck ! :)

Nabihah Norazlan said...

olololor. kat sana pon ramai kan sayang. ok nye tu nanti lama2.
rindu korang jugak. ;(
lela pon tau. chayokk ! :)