Saturday, May 28, 2011

Insane

Assalamualaikum semuaa rakan rakan ku ! eheh. tibe je. tak pernah pon macam ney sebelum ney kan. erk. sukati lah. im the belog owner dude ! -.-'

yang penting ape aku nak setory is dah DUA HARI aku asyik ditimpa malang jee ! err. semalam aku jatuh. tengah berlari lari gagah berani neyh *bajet laju je*, pelepuk, terjatuh ! pakai seluar terlebih singkat. ney semua gara gara kau seluar ! satu lagi , telefon ! err, kalau kau tak berbunyi tak de lah aku berlari dengan seluar yg labuh tuh. ade ke boleh tersangkut kaki belah kiri dekat seluar tuh. huh! terus nak tidur mengiring belah kanan tak boleh. lebam kot peha aku and lutut. tangan aku pon sakit. hmm. dah lah dua hari pergi yp tak jd jd nak amek duit. haha! gile punya kerja. sia sia je masa. dok dalam kereta je dua tiga hari lepas. dari pagi sampai lah petang, gi mari gi mari. haihh. serabut nye doe, myrah ! awak pon sama kan. terhantuk dekat kereta saya ! ahahha ! dah lah depan orang. xD
hadoi kejadian sungguh.

hari ney pulakk ? haihhh. baru je nak hepy hepy jumpa senior senior sekolah lama. pergi main bowling wo dekat mega mall !
*wa memang hebat gile lah ! tak de sape boleh lawan wa cakap luu. lebih lah 3 kali masuk longkang. -.-'
game last turn wa kan, mase tengah excited nak baling bola, suasana sepi seketika, semua memerhatikan wa je , tibe tibe ontheway nak baling tu bola melayang ke belakang !! urghhhh ! tebal 18 inci muka kott ! pusing pusing belakang semua ketawa ! dah lah kuat bunyi bola tu jatuh. arghh. malu maluu. terus pergi duduk dekat kerusi. tak boleh tahan gelak. abang abang wa ngan member die lahh kuat sekali ketawanya. sumpah malu malu malu ! haaa dah berapa kali sebut malu saje. tapi tak pelah sekejap je. lepas tu orang buat hal masing masing dah *nak sedap kan hati. :|





1 comment:

aZr0y ^.^ said...

wargh....sronok niek..kne bala cm 2...hhahahahhahah......kecian