Thursday, April 21, 2011

Hospital

Assalamualaikum w.b.t

haii semua, (ade ke yg bace, eheh)
dah reput dah belog ney haa, lame sangat dah tak post apa apa. kesian kan. haihh. apakan daya. mood belog lari jauh jauh. merajuk kot. :D

haa, ney tajuk hospital ney bukan aku injured ke sakit ke apa, cuma akak aku dah kuar hospital ! yeay ! alahan dia kuat sangat sampai belas belas air dimasukkan dalam badan dia. yelah anak first kan. lembik lah dia. kesiankan akak saya? T___T
terus takut nak mengandung. tapi tak pe. menghapuskan dosa. :)

Alhamdulillah lah lepas dia duduk hospital tu dia segar sikit. jarang muntah muntah. kalau muntah pun setitik je kot. hehe. tahan la dari dia duduk rumah setiap kali lepas makan nak muntah, tak makan pun nak muntah. sampai berdarah. mungkin luka kat tekak dia. tak sanggup eden melihatnye. haiihh. tapi tulah dia, nak dapat seorang anak bukannya senang kan. lepas aku tengok akak aku ney mengandung terus memikirkan umi aku, macam mana lah dia time mengandungkan 7 ORANG anak. mesti tersiksa habis kan. T______T
 apa apa pun akak aku dah semakin sihat dah. hope lepas ney dia maintain macam ney lah.
senang sikit hati tengok. kalau tak haishh, sedih sedih. tu pun mase dia kat hospital menangis nangis nak balik. padahal duduk hospital lagi baik, relaks ckit kan. tapi nak buat cane. bosan lah sikit. eheh. :)

ok lah, tu je nak citer, guys, doakan akak aku sihat dan sentiasa bersabar dalam menghadapi ujian
mengandung neh. maseh. :)



*sejam sebelum balik. kaka sy malu malu. ihik :)

thanks fer reading.
mucho love; :*



No comments: