Friday, February 11, 2011

KURSUS AMALI- eyra bace yek !

Assalamualaikum w.b.t

Hey peeps peeps sekalian, eheh. now biea kt kualalala lumpur !
actually tak excited mana pon g kl neyh coz selalu sgt pegi. boring dah kekadang tuh. Tp dari dok umah je baik g kan kan ? :)

hah eyra ! neyh ko nak sgt aq hupdate belog ney kan. katenye dah berhabuk, haha. ok lah.
here we go.
pasal kejadian hari tuh ketika kursus amali tuu. mula2 nnt ko sampai sne die bg lah ceramah mcm yang kursus awl2 tuu. aishh punyalah mengantuk aku mase tuh, nasib baik ditemani oleh mia. huh ! dah lah penceramah tuh asyik nak kene kan aq. ckit ckit. ' kan kakk' , then , 'senyum2' ( dah die pndg kite xkan nak jelir kott ), lagi, 'setujuuu' . (aku angguk jelah). tanye hantaran aku berapa lah nnt. adoi. mane pk lagi lah mr ! mude lagi kott. memalukan jek. ape tak malu nye semua ketawa. haihh. pastu ade pulak due orang mamat blakang aku neh. sakit betul lah hati.
tengah borak2 ngan my prend mia neh mula lah nak menyampuk. 'eh, senyap lah', 'eh bisinglah '. eee. aku xckp ape2 pon ckp aku bising. nasib baik aku wanita yang sopan. wahaha ! lau takkk lame dah kene cekikkk. haish. die bising tak pee. sedap kalau boleh sule org cmtukan ? aha !

then abes lah ceramah tuhh, dari kul 10 a.m till 1.30 pm. but ade lah rehat jp spnjg mse tu kan. hmm, lepas tuh kite kena g pulak untuk amali tu lah, cabut tayar, cek minyak n air tuh, tp aku xyah wtpon. die just tunjuk je ape yg kne buat. heheh. best kan ckgu aku?

tapi mase die selama 3 JAM ! bru boleh balek ! gile aku ngan mia tuh tau tak dok kt situu, wala wala kitorang , haha ! haishh. dah lah panas, bygkan lah 2 jam setengah tuh dok saje kt situ. setengah jam lagi bru lah die mula amali. dengan kepanasan yang melanda diri. huh ! sabar je lah ! tggu lah time ka nnti ek eyra. hik2. nasib lah aku dah lepas. hee.
lam kul 5.30 p.m bru lah aku sampai rumahh. pening yang amat tak yah cakap lah kan. aku balik2 tuh terus nampak katil jekk. terlentang lah aku atas katil tuh smpai kul 7.30 pm. hehe.

tu je lah kejadian yang berlaku sepanjang ari, menarik tak ? * takkk !! .
aku tau lah. hishh. wokeh. abes dah cite, the end.


4 comments:

Syahirah said...

alala , ka cakap gtu malez pulop rase na g amali tuh.. HAHA !! BTW, thanx sbb ka telah menyusahkan diri update tuk aq.. HAHA ! =)
ilysm larhh

Faris Hilman said...

muda lagi ke? bkn ke ka da tue? haha.. tp just kurang ktinggian la.. hahaha

Nabihah Norazlan said...

eyra : haha. xpe. t ka wt lekk je eh. hik2. ilysmt la !
faris : cehh. lau aq tua ko pon tua lah, ihik.

Syahirah said...

bie : aq pny amali lebih kurg ka je tapi aq dan lagi call ayh aq soh amek pegi mkan.. kbtulan ayah aq off mase tu . ape lagi mkn kat lua lagi sdap dr kt PMC tu ,haha. makan kat tepi pntai lagi u . jgn jeles.. hahah =)

faris : jeles kt bie eh . haha