Saturday, February 26, 2011

Hari Ini :)


Assalamualaikum w.b.t

hey semua. pada hari ini sy akan menceritakan tentang hari ini. erk. -.-'
okeh. merapu. tak de lah. tak de ape yang menarik
pon tentang 'hari ini'.
hanyalah rutin harian yang membosankan. huh !

Ape ape pon aku berjaya mengedit blog ini seperti yang dikehendaki
walaupun x berapa nak smart mcm org lain. tak mengapa. kata orang, slow slow lah kan. tak kan nak fast fast pulak. hee . :D

Pada hari ini juga aku bersama keluarga even tak cukup
lagi 3 orang dalam family, kami pergi mengisi perut di secret recipe bersama sama setelah sekian lama tak merasainya coz masing sibuk dengan hal diorang kan. hm. pathetic. -.-'
yang penting aku kenyang. heh ! okes ney pic yang sempat diamek. hee.



Family kuh * setonye nye muke. -.-'

abah * greek salad. yum yum ! sedap . ;)


umi * laksa singapore, tak abes jgk. banyak sgt. haih. mangkuk boleh muat kepala aku. wahaha !


sis * kue tiaw tom yam kot. best jugak ler. besar mak aii mangkuknye. tak abes jgk die.

heh ! tau buruk. senyap sudah ! spaghetti bolognese chicken. yum yum ! tp tak abes coz banyak. hee. :D

adik amir * mkn burger chicken ape ntah ke name nye. lupe. besar ! dua kali suap dah kenyang. ehee. XD

tadaa ! teheee. dah kenyang. *aku pose sorang.


chocolate cheese cake n apple cheese cake best jugak ! puas hati dpt lepas . lame dah nak makan, mengidam. hee. tp tak dpt makan new york cheese cake. dah habis :(
tak amek pic coz malas. heh !
thats all for today. dah malam dah *pukul 3 a.m ok. -__-
ngantuk sudah. adioss. :)

No comments: