Sunday, July 29, 2012

25/5/2012 !

Hey yaww. Its me again. Yeah aku punya blog mestilah aku. tsskk tsssk. ;)~

Gang Bas Matriks sekalian! Teka babe tarikh apa tu ? Oh puhlishh, korang tahu sangat, sebab lepas nei memang aku bagitahu sebab memang nak cerita pasal hari tu pon , so buat apa susah teka kan sebab korang memang akan scroll je ke bawah and dapat tahu. Alaa tak yah scroll takpe sebab ayat lepas nei aku dah bagitau. Pffffffffft. Okay dah. Kita mulakan. Nei nak cerita zaman broga yang dah berkurun aku pergi dulu. Wa nak cerita memang best ah kan. One of unforgetable memory in life after matriks. Adventure gila macam cerita Journey of the center kot buleh nok sapa denung tuu. Haaa. Tak faham g translate la wey. 2 jam dalam kereta. Oh pelis macam macam berlaku sepanjang perjalanan. Handphone memang main peranan gila ah time camnei. Kalau lah hari hari berguna macam tu telefon memang istilah bosan takde dalam hidup aku. Kehkeh. Pergi sana plan dah awal awal, sebab time tu je peluang nak pergi dengan rerakan. Lepas tu gerak Jengka ramai2 untuk jadi fasi kepada kanak kanak bawah umur kat matriks tu. Hehh. ;)
Takpelah tak yah lah cerita panjang, bukan korang baca pon. Nei antara gambar nan indah nian dekat sana. Just enjoy the show :*








































No comments: