Tuesday, December 20, 2011

Love, Live, Laugh, LOL. ehh ? :/

hey geng ! hehh. hari ini seperti biasa aku menjalani rutin harian seperti biasa, eh, ayat keling. sorry. tsskk :)~

teringat rumah. teringat sekolah. okay, both aku rindu. and rumah boleh balik minggu nei, yeay ! tapi sekolah? mmg lah boleh pergi, tapii, back to school's life tu will never be lah kan, unless aku repeat SPM. erk. tu pon tak pergi sekolah, repeat je. =='

hm, motif aku story morry hal dindu rindu ney tak de motif pon sebenarnya. *okay ayat keling lagi. maaf lah hari nei agak keling sikit walaupon hari hari memang macam keling, tadi pon ada yang cakap aku org india. okay india bukan keling. erk. :/

ustat : hah, org india islam macam mana pulak ?
mangkuk (classmate) : nei haa ada kat blakang nei.

okay. aku india putih. terima kasih. :/
dah dah, bab merapu memang korang bagi aku lah. aku pandai. haihh. sebenarnyaaa, sekarang nei aku tengah serabuttt sesangat, hm tak tau lah kenapa. kerja banyak kot tertangguh. and dalam kelas tak boleh focus. tak tau kenapa. and aku rasa agak tak sihat berapa hari nei. hm. sakit satu badan and sometimes kepala aku berdenyut denyut, sakit gilaa. those dizzy days make me feel like URGH !  :/
dah lah exam nak dekat dah nei. lagi sebulan je weh. memang dah pandai sebenarnya. cakap nak 4 rata, tapi study nyaa hampeh. bukak buku 10 saat tertidur. ok tu menipu, ehe. tak de laaa, tapi yelah kan, sekarang nei aku memerlukan effort yang sangat tinggi ye untuk dapat 4 rata tuh. aku yakin aku boleh ! yeah ! -.-'
and to those who wanna fight with me, just wait. hehh. *ceytt berlagak. nanti tak dapat tertonggeng lah kau Nabihah.

I just wanna go home and chill myself. crap things hear make me feel down. seriously. :(
And you , hmm. okbye. :/




No comments: